who is ainan tasneem?

halos sumer..
assalamualaikum...
arini i cti,plan nk kuar dating,tp lps jumaat ar kn coz my bf 2 llaki,so,tggungjwb mnunaikn solat jumaat 2 wajib..ahaks..konon2nye alim ar..kwang3..
ok,smentara 2,i surf ar tenet..
tbe2 i ter-view 1 video of this gurl...AINAN TASNEEM..
so cute...her voice pn manis bkrim utk ddengar...
i rs dia ni bakal meletup tup tup ala2 yuna n ana raffali g2 1 ari nanti...
si anna ni lgsg xknl aku,ttbe aku wat entry psai dia..i ni bkn ar ape,juz myokong,xsalah kn..haha..
aku rs,org lain dh lame knl si ainan ni,tp aku br arini..ngeeeeh..
ade ati lak 2 wat entry psai dia...
malu....ngeeeeeh(tgh myorok bwh meja ni..hehe)
ala.u ols kutuk dlm ati je ar,i blh trima...hehe
tp xpe,anyway,jom kter tgk video si ainan ni...

good job dear...

lagu tema favourite cter aku ms muda2 dlu...nice2...now dh tua ar yer..oh tidakkkkk....

dr ape yg i taw,si ainan ni bljr kt kolej matrikulasi perak...
n 1 lg statement,dia xbminat lgsg nk jd artis,juz nyanyi utk isi masa lapang...
bgs2 dear,kalu cam 2,u nyanyi utk i tiap2 ari pn xpe..
i mmg tharu kalu ade someone nyanyikn lagu utk i smbl main gitar...
touching gler...hehe..(dgn muka y ngada2)..


anyway,kalu dh famos nanti,jgn lupe i taw...
kwang3...
wlpn kte ni xde kena mgena,xde sikit pn darah mak bapak i mgalir dlm tubuh u,tp i  ttp bharap u akn kenang i coz i tls entry psl u.kwawakakah...
bg lagu khas utk i 1 pn dh kra phargaan yg teramat besar..haha
mcm ni ar,wlpn u xkenang i,tp 'lubang idung i ttp jd pujaanmu...'
waaaaaa....




3 comments:

The day we meet said...

ida pun x kenal sape dia..hehehe..
ni br 1st time..sadis btl..hehehe..
thanks folo me

Aku Nescafe said...

nice la. terbaik penah dengar kawan2 cita pasal dia. huhu.. tapi x pnah dgar.. mlas nak carik.. alang2 u dah tnjuk.. memang smart la.. kwan2 sy yg baca ni smua cadi mcam org x betul dgar lagu ainan tasneem

misz enie said...

norlida:hehe...rupenye kte same ar ek...
br knl dia..anyway,dia ader bakat...

aku nescafe:hehe..yeke...ade aura gak ar si ainan ni

Post a Comment